IQC - המכון לבקרה ואיכות
הצעת מחיר מהמכון לבקרת איכות
פרופיל חברה
תקנים והתעדה
הדרכה וקורסים
מרכז מידע
פיקוח ובקרה
ההסמכות של IQC
בקשת מידע על ארגון מותעד

פרופיל של הבטחת איכות וחזון


IQC - המכון לבקרה ואיכות נוסד בשנת 1959 על-ידי משרד התעשייה והמסחר והתאחדות התעשיינים,
בראשית 2003 הופרט המכון ופועל כיום כחברה בע"מ בשם : המכון לבקרה ואיכות איי.קיו.סי בע"מ.

IQC - המכון לבקרה ואיכות, הוא גוף ההתעדה הפרטי הגדול בישראל המתעיד לתקני איכות ומוצר והמייצג בארץ מספר רב של גופי התעדה מהמובילים בעולם.

IQC - המכון לבקרה ואיכות, מוסמך ישירות משנת 2008 ע"י גוף האקרדיטציה הבינלאומי ההולנדי RVA.

IQC - המכון לבקרה ואיכות מוסמך ישירות לתקן אחריות חברתית SA8000 והוא אחד מתוך 23 חברות בעולם המתעידות לתקן זה.

באמצעות ההכרה הבינלאומית והייצוג הבינלאומי בנה IQC במשך השנים וממשיך לבנות הכרה במקצועיותו בכל תחומי פעילותו ומתחדש כל העת לטובת לקוחותיו.

IQC - המכון לבקרה ואיכות מציע סל התעדות נרחב והכל תחת קורת גג אחת. הסל כולל תקני איכות ISO 9001, איכות סביבה ISO 14001,
בטיחות וגיהות OHSAS 18001 , תקנים ייחודיים בתחום החקלאות המזון והאריזה , ISO 22000, BRC,GlobalGap, TNC, HACCP ,
ציוד רפואי ISO 13485 , CE , אחריות חברתית SA 8000, GMP בקוסמטיקה ISO 22716 ,תחבורה 9301, תעופה AS 9100 ועוד.
ההתעדות מתבצעות בארץ ובחו"ל.

 עורכי המבדקים של IQC הם בעלי נסיון רב, השכלה נרחבת ואקדמאים בתחומם, שעברו הכשרה מקיפה כעורכי מבדקים בכירים לתקנים השונים,
בהתאם לדרישות גופי האקרדיטציה, הכשרות אלה מאפשרות ביצוע מבדקים ברמה מקצועית גבוהה עם התאמת הסוקר וכישוריו לארגון.

ב IQC - המכון לבקרה ואיכות, פועלת ועדת אתיקה (Impratiality) הכוללת בתוכה:
נציג הלקוחות, נציג היועצים, נציג המגזר הציבורי והשרותים, נציג הממסד ו3 נציגים מ IQC.
אנו ב IQC - המכון לבקרה ואיכות מחוייבים לנושא ניגוד עניינים ולקיום אוביקטיביות בתהליך ההתעדה.

ל IQC- המכון לבקרה ואיכות כ- 5,000 לקוחות המותעדים לתקנים השונים (בארץ ובעולם), מכל תחומי העוסקים במשק.

 אבטחת איכות ע"י פיקוח ובקרה

העיסוק בפיקוח מתבצע על פי בדיקות לפי דרישות מפרטים ותקנים של לקוחות ביניהם יבואנים ויצואנים. האישורים מוכרים בישראל ובעולם.
ל- IQC המכון לבקרה ואיכות הכרה בישראל שניתנה ע"י גופים ממשלתיים, בהם: מינהל הרכש של משרד הביטחון (מנה"ר), משרד הבריאות,
משרד התעשייה והמסחר ,משרד המשפטים, חברות ממשלתיות ומשרדי ממשלה נוספים, מע"צ, עיריות, חברת החשמל, תעשיה אווירית , ועוד.

 מרכז הדרכה

כחברה הפרטית המובילה בישראל בתחום ההתעדה לאיכות, מטרתנו להוביל גם בתחום ההדרכה.
מרכז ההדרכה הינו כלי לניהול ושיפור הבטחת איכות בארגונים במטרה ולהטמיע דרישות התקנים והשיפור המתמיד
מרכז ההדרכה של IQC - המכון לבקרה מקנה ידע מקצועי ויישומי בתחומי האיכות, המרכז מאופיין ב:
• רמה מקצועית גבוהה
• יחס אישי ופרטני, בקבוצות קטנות.
• מתן דגש לתרגול, ניתוח ארועים, סימולציות ומתן פתרונות.
• התאמה אישית לצרכי הלקוח
• הקורסים כוללים חלוקת חומר עזר.

  

 החזון של קבוצת IQC:
 

  • חיזוק ופיתוח עמדת IQC כגוף מוביל של פעילות ההתעדה והאיכות בישראל לסל מוצרים מקיף 
  • להבטיח שהשם IQC יזוהה עם אמינות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.
  • להביא לניצול מירבי, שיתוף הפעולה עם שותפינו מעבר לים, לעבוד יחד כקבוצה,תוך שיתוף במידע ומיצוי היכולות, על מנת לתמוך ולפתח את הפעילות העסקית המקומית והבינלאומית.
  • להביא את חברות הבת לקידמת הטכנולוגיה בנושאים בהם הן עוסקות.

   מדיניות האיכות

  • לספק מידע עדכני ומדויק ושירותים מקצועיים, לכל אחד מלקוחותינו אשר תואמים לאורך זמן את צורכיהם, ציפיותיהם ודרישות ההתעדה.
  • לספק ללקוחותינו תעודות מוכרות, לאחר שעברו מבדק בהצלחה .
  • להקנות ללקוחותינו ערך מוסף, לסייע להצלחתם בשוק שבו הם פועלים, תוך פיתוח תחומי פעילות חדשים.
  • פעילות התעדה תהיה משוחררת מלחצים חיצוניים או ניגודי עניינים כלכליים, מסחריים או אחרים, ותינתן ללא אפליה לכל פונה.

     להשגת מטרות אלו ניישם:

  • העסקת עובדים בעלי ניסיון ופיתוח מתמיד של כשירותם המקצועית.
  • השגת הסמכה (אקרדיטציה) בכל תחומי הפעילות הנדרשים על ידי לקוחותינו.
  • שיפור מתמיד בפעילויות IQC ושל מערכת האיכות.
  • התעדכנות תמידית בתקנים ומגמות חדשות בשוק.
  • ניהול ויישום מערכת איכות בהתאם לדרישות ISO17021 ,ISO17065 ו – ISO 19011 ומפרטים נוספים.
  • קביעת יעדי שיפור, המבוססים על איסוף וניתוח נתונים כמותיים.
  • קיום אוירה של תרבות איכות ושיתוף העובדים בפעילויות לשיפור האיכות בארגון.
  • עבודה בשיתוף פעולה עם כל אחד מלקוחותינו.
  • הפרדה בין פעילות ההתעדה לבין פעילויות אחרות של IQC.
  • שמירה על שימוש נכון בתעודות/אישורים ובסמליל (לוגו) על מנת למנוע הטעיית הציבור.

     בברכה

     ניר הלפרן

     מנכ"ל IQC